Адміністрацыйныя працэдуры ў сферы рэгістрацыі нерухомасці, прадастаўлення звестак з рэгістра нерухомасці і ўнясення выпраўленняў у яго, а таксама ўліку безгаспадарнай нерухомай маёмасці
Адміністрацыйныя працэдуры ў сферы рэгістрацыі нерухомасці, прадастаўлення звестак з рэгістра нерухомасці і ўнясення выпраўленняў у яго, а таксама ўліку безгаспадарнай нерухомай маёмасці
Код паслугі: 200.22(548.16.1)
Апісанне паслугі
Як атрымаць паслугу
Тэрмін аказання паслугі
Кошт паслугі
Катэгорыі атрымальнікаў паслугі
Вынік аказання паслугі

Адміністрацыйныя працэдуры ў сферы рэгістрацыі нерухомасці, прадастаўлення звестак з рэгістра нерухомасці і ўнясення выпраўленняў у яго, а таксама ўліку безгаспадарнай нерухомай маёмасці ажыццяўляюцца на падставе:

Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян";

пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 24.09.2021 № 548 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца ў адносінах да суб'ектаў гаспадарання";

пастановы Дзяржаўнага камітэта па маёмасці Рэспублікі Беларусь ад 25.03.2022 № 11 "Аб зацвярджэнні рэгламентаў адміністрацыйных працэдур".

 

Падаць заяву ў электроннай форме можна ў дачыненні да наступных груп адміністрацыйных працэдур:

1. Дзяржаўная рэгістрацыя нерухомай маёмасці, правоў на яе і здзелак з ёй (548.16.1.1 – 548.16.1.4; 200.22.1.1 – 200.22.1.24, 200.22.2.1, 200.22.2.2, 200.22.2.2-1, 200.22.2.3 – 200.22.2.13, 200.22.2.15 – 200.22.2.18, 200.22.2.20, 200.22.3.1 – 200-22.3.51, 200.22.4.1 – 200.22.4.8, 200.22.6, 200.22.7, 200.22.10 – 200.22.16).

(для грамадзян, юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў);

2. унясенне выпраўленняў у дакументы адзінага дзяржаўнага рэгістра нерухомай маёмасці, правоў на яе і здзелак з ёю (548.16.1.7, 200.22.20)

(для грамадзян, юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў);

3. пастаноўка і зняцце з уліку безгаспадарнай нерухомай маёмасці (548.16.1.10, 548.16.1.11);

(толькі для юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў);

4. прадастаўленне звестак і дакументаў з адзінага дзяржаўнага рэгістра нерухомай маёмасці, правоў на яе і здзелак з ёю (200.22.17.3 – 200.22.17.11)

(толькі для грамадзян).

 

Упаўнаважаныя органы - арганізацыі па дзяржаўнай рэгістрацыі нерухомай маёмасці, правоў на яе і здзелак з ёй.

 

Пералік адміністрацыйных працэдур, даступных для замовы, прыведзены ў файле.

Строгая аўтэнтыфікацыяДля падачы заявы на ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур неабходна:

1. аўтарызавацца на АПЭП з дапамогай АС ІФЮА (з выкарыстаннем дзейнага асабістага ключа, САК якога выдадзены РСЦ ДзяржСКАК, біяметрычных дакументаў, якія сведчаць асобу, а таксама іншых спосабаў строгай аўтэнтыфікацыі, даступных у АС ІФЮА);

2. адміністрацыйная працэдура будзе даступная ў асабістым электронным кабінеце;

3. запоўніць заяву, прымацаваць неабходныя дакументы, падпісаць іх электронным лічбавым подпісам;

4. накіраваць дакументы ва ўпаўнаважаны орган;

5. азнаёміцца ў асабістым кабінеце з вынікам выканання адміністрацыйнай працэдуры.

Тэрміны ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур залежаць ад віду заявы, якая падаецца:

1. заява аб дзяржаўнай рэгістрацыі-даступныя наступныя тэрміны: 1 працоўны дзень (тэрміновы разгляд заявы), 2 працоўныя дні (паскораны разгляд заявы), 5 працоўных дзён (7 – па экстэрытарыяльных аб'ектах нерухомасці) (звычайны парадак разгляду заявы);

2. заява аб унясенні выпраўленняў у дакументы адзінага дзяржаўнага рэгістра нерухомай маёмасці, правоў на яго і здзелак з ім – 3 працоўныя дні;

3. заява аб прадастаўленні звестак і дакументаў з адзінага дзяржаўнага рэгістра нерухомай маёмасці, правоў на яго і здзелак з ім – 3 працоўныя дні;

4. заява аб пастаноўцы на ўлік (зняцці з уліку) безгаспадарнай нерухомай маёмасці – 1 месяц.

У выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур павялічваецца да 1 месяца.

Кошт адміністрацыйных працэдур для грамадзян устаноўлены пералікам адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200

"Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян".

 

Кошт адміністрацыйных працэдур для юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў устаноўлены рэгламентамі адпаведных адміністрацыйных працэдур, зацверджанымі пастановай Дзяржаўнага камітэта па маёмасці Рэспублікі Беларусь ад 25.03.2022 
№ 11.

 

Канкрэтны кошт працэдуры разлічваецца самастойна асобай, якая фарміруе заяву.

Фізічныя і юрыдычныя асобы, індывідуальныя прадпрымальнікі.

Адміністрацыйныя працэдуры даступныя для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія маюць дазвол на пастаяннае пражыванне ў Рэспубліцы Беларусь.

Юрыдычныя асобы і індывідуальныя прадпрымальнікі, якія не з'яўляюцца рэзідэнтамі Рэспублікі Беларусь, могуць звярнуцца за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур праз сваіх прадстаўнікоў, якія з'яўляюцца рэзідэнтамі Рэспублікі Беларусь.

Даступна фарміраванне заяў для аўтарызаваных пасрэднікаў і натарыусаў ў адпаведнасці з нарматыўна-прававымі актамі, якія рэгулююць іх дзейнасць

Электронны дакумент

З мэтай паляпшэння працы рэсурса выкарыстоўваюцца файлы "cookies" (файлы з дадзенымі аб мінулых наведваннях рэсурса).