Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 23 кастрычніка 2019 г. № 394 «Аб прадастаўленні і прыцягненні пазык».
Пастанова Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 15 красавіка 2020 г. № 119 «Аб патрабаваннях да мікрафінансавых арганізацый і рэестры мікрафінансавых арганізацый».
Рэгламент адміністрацыйнай працэдуры, што ажыццяўляецца ў дачыненні да суб'ектаў гаспадарання, па падпункце 14.17.3. «Унясенне змены ў рэестр мікрафінансавых арганізацый, выключэнне з рэестра мікрафінансавых арганізацый», зацверджаны пастановай Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 18 красавіка 2022 г. № 164.
Адміністрацыйная працэдура ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Кіраўніцтвам карыстальніка праграмнага забеспячэння электронных сэрвісаў адміністрацыйных працэдур.
Для падачы заявы на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры неабходна аўтарызавацца на партале з дапамогай асабістага ключа ЭЛП, выбраць дадзеную працэдуру ў пераліку даступных паслуг і працэдур, націснуць на кнопку «Замовіць», запоўніць электронную форму і адправіць заяву ў адвольнай форме з указаннем звестак, якія патрабуюць карэкціроўкі, у НБ РБ для разгляду і прыняцця адміністрацыйнага рашэння. Пры неабходнасці прыкласці пацвярджаючыя дакументы.
Апавяшчэнне аб прынятым рашэнні будзе адлюстравана ў асабістым кабінеце карыстальніка АПЭП ААІС у раздзеле «Мае паслугі» пры праглядзе раней накіраванай заявы
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 5 рабочых дзён, у выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
Бясплатна
Юрыдычныя асобы
Апавяшчэнне аб адміністрацыйным рашэнні.
Пасведчанне аб уключэнні ў рэестр мікрафінансавых арганізацый (пры змене звестак, указаных у пасведчанні).