Уключэнне юрыдычных асоб, якія з'яўляюцца мікрафінансавымі арганізацыямі, у рэестр мікрафінансавых арганізацый ажыццяўляецца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 23 кастрычніка 2019 г. № 394 «Аб прадастаўленні і прыцягненні пазык у парадку, устаноўленым пастановай Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 15 красавіка 2020 г. № 119 «Аб патрабаваннях да мікрафінансавых арганізацый і рэестры мікрафінансавых арганізацый», Рэгламентам адміністрацыйнай працэдуры, што ажыццяўляецца ў дачыненні да суб'ектаў гаспадарання, па падпункце 14.17.1. «Уключэнне ў рэестр мікрафінансавых арганізацый з атрыманнем пасведчання аб уключэнні ў рэестр мікрафінансавых арганізацый», зацверджаным пастановай Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 18 красавіка 2022 г. № 164.
Адміністрацыйная працэдура ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Кіраўніцтвам карыстальніка праграмнага забеспячэння электронных сэрвісаў адміністрацыйных працэдур.
Для падачы заявы на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры неабходна аўтарызавацца на партале з дапамогай асабістага ключа ЭЛП, выбраць дадзеную працэдуру ў пераліку даступных паслуг і працэдур, націснуць на кнопку «Замовіць», запоўніць электронную форму і адправіць заяву з дадаткам неабходных дакументаў у НБ РБ для разгляду і прыняцця адміністрацыйнага рашэння.
Апавяшчэнне аб прынятым рашэнні будзе перададзена карыстальніку на ўказаны ў электроннай форме адрас электроннай пошты, а таксама адлюстраваны ў асабістым кабінеце карыстальніка АПЭП ААІС у раздзеле «Мае паслугі» пры праглядзе раней накіраванай заявы.
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры – 15 працоўных дзен, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц.
Бясплатна
Юрыдычныя асобы
Пасведчанне аб уключэнні ў рэестр.
Апавяшчэнне аб адміністрацыйным рашэнні ў выпадку адмовы ў прыняцці заявы або адмовы ва ўключэнні ў рэестр.