Акрэдытацыя рэйтынгавага агенцтва з уключэннем у рэестр рэйтынгавых агенцтваў і атрыманнем пасведчання аб уключэнні ў рэестр рэйтынгавых агенцтваў
Акрэдытацыя рэйтынгавага агенцтва з уключэннем у рэестр рэйтынгавых агенцтваў і атрыманнем пасведчання аб уключэнні ў рэестр рэйтынгавых агенцтваў
Код паслугі: 548.14.1.1
Апісанне паслугі
Як атрымаць паслугу
Тэрмін аказання паслугі
Кошт паслугі
Катэгорыі атрымальнікаў паслугі
Вынік аказання паслугі

Акрэдытацыя рэйтынгавых агенцтваў з уключэннем юрыдычных асоб, створаных у арганізацыйна-прававой форме гаспадарчага таварыства, у рэестр рэйтынгавых агенцтваў і атрыманнем пасведчання аб уключэнні ў рэестр рэйтынгавых агенцтваў ажыццяўляецца на падставе:

Статута Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 13 чэрвеня 2001 г. № 320;

а таксама ў адпаведнасці з патрабаваннямі:

Палажэння аб парадку правядзення акрэдытацыі рэйтынгавых агенцтваў, у тым ліку парадку ўключэння іх у рэестр рэйтынгавых агенцтваў (выключэння з яго) і складзе ўключаных у рэестр звестак, зацверджанага пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь і Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 12 жніўня 2019 г. № 530/14;

Інструкцыі аб метадалогіі рэйтынгавага агенцтва, а таксама справаздачнасці і іншай інфармацыі ў сферы ажыццяўлення рэйтынгавай дзейнасці, зацверджанай пастановай Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 12 жніўня 2019 г. № 324;

Палажэння аб парадку арганізацыі і ажыццяўлення рэйтынгавай дзейнасці, зацверджанага пастановай Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 12 жніўня 2019 г. № 325;

Рэгламенту адміністрацыйнай працэдуры, што ажыццяўляецца ў дачыненні да суб'ектаў гаспадарання, па падпункце 14.1.1» Акрэдытацыя рэйтынгавага агенцтва з уключэннем у рэестр рэйтынгавых агенцтваў і атрыманнем пасведчання аб уключэнні ў рэестр рэйтынгавых агенцтваў", зацверджанага пастановай Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 18 красавіка 2022 г. № 164.

Адміністрацыйная працэдура ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Кіраўніцтвам карыстальніка праграмнага забеспячэння электронных сэрвісаў адміністрацыйных працэдур

Для падачы заявы на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры неабходна аўтарызавацца на партале з дапамогай асабістага ключа ЭЛП, выбраць дадзеную працэдуру ў пераліку даступных паслуг і працэдур, націснуць на кнопку «Замовіць», запоўніць электронную форму і адправіць заяву ў адвольнай форме з указаннем звестак, якія патрабуюць карэкціроўкі, у НБ РБ для разгляду і прыняцця адміністрацыйнага рашэння. Пры неабходнасці прыкласці пацвярджаючыя дакументы.

Апавяшчэнне аб прынятым рашэнні будзе перададзена карыстальніку на ўказаны ў электроннай форме адрас электроннай пошты, а таксама адлюстраваны ў асабістым кабінеце карыстальніка АПЭП ААІС у раздзеле «Мае паслугі» пры праглядзе раней накіраванай заявы

30 працоўных дзён

Бясплатна

Юрыдычныя асобы

Пасведчанне аб уключэнні ў рэестр.

Апавяшчэнне аб адміністрацыйным рашэнні ў выпадку адмовы ў прыняцці заявы або адмовы ва ўключэнні ў рэестр.