АП ажыццяўляецца ў адпаведнасці з пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 24 верасня 2021 г. № 548 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца ў адносінах да суб'ектаў гаспадарання» ў мэтах атрымання спецыяльнага дазволу на права занятку працоўнай дзейнасцю ў Рэспубліцы Беларусь.
Упаўнаважанымі органамі з'яўляюцца падраздзяленні па грамадзянстве і міграцыі ГУУС Мінскага гарвыканкама, УУС аблвыканкамаў.
Строгая аўтэнтыфікацыя
Для падачы заявы на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры неабходна:
1. аўтарызавацца на АПЭП з дапамогай АС ІФЮА (з выкарыстаннем дзеючага асабістага ключа, САК якога выдадзены РСЦ ДзяржСКАК, біяметрычных дакументаў, якія сведчаць асобу, а таксама іншых спосабаў строгай аўтэнтыфікацыі, даступных у АС ІФЮА);
2. адміністрацыйная працэдура будзе даступна ў асабістым электронным кабінеце;
3. запоўніць электронную форму заявы з дадаткам неабходных дакументаў і адправіць заяву ва ўпаўнаважаны орган для разгляду і прыняцця адміністрацыйнага рашэння.Вынік ажыццяўлення АП будзе даступны зацікаўленай асобе ў асабістым электронным кабінеце на адзіным партале электронных паслуг у раздзеле «Мае паслугі» пры праглядзе раней накіраванай заявы
10 працоўных дзён
1 базавая велічыня
Суб'екты гаспадарання: юрыдычная асоба або індывідуальны прадпрымальнік
Вынік ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
адміністрацыйнае рашэнне аб адмове ў прыняцці заявы зацікаўленай асобы - электроннае паведамленне;
адміністрацыйнае рашэнне аб адмове ў ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - электроннае паведамленне; адміністрацыйнае рашэнне аб атрыманні спецыяльнага дазволу - электроннае паведамленне з магчымасцю яго друку