Адміністрацыйная працэдура «Выдача даведкі аб стане на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў» ажыццяўляецца на падставе п. 1.3.1 пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200.
Тэрмін дзеяння адміністрацыйнага рашэння, якое прымаецца пры разглядзе заявы аб ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - 6 месяцаў.
1. Зацікаўленай асобе неабходна аўтарызавацца на АПЭП (https://e-pasluga.by) з дапамогай АС ІФЮА (з выкарыстаннем дзеючага асабістага ключа, САК якога выдадзены РСЦ ДзяржСКАК, біяметрычных дакументаў, якія сведчаць асобу, а таксама іншых спосабаў строгай аўтэнтыфікацыі, даступных у АС ІФЮА) або ўнікальнага ідэнтыфікатара.
2. У пераліку даступных адміністрацыйных працэдур абраць неабходную адміністрацыйную працэдуру.
3. Азнаёміцца з інфармацыяй, запоўніць абавязковыя палі заявы аб ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, у тым ліку прыкласці неабходныя дакументы, і адправіць заяву ва ўпаўнаважаны орган.
У дзень звароту
Бясплатна
Грамадзянін
Вынікам разгляду заявы на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры з'яўляецца прынятае адміністрацыйнае рашэнне: даведка аб стане на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў