Прыняцце рашэння аб магчымасці змянення назначэння капітальнай пабудовы (будынка, збудавання), ізаляванага памяшкання, машына-месца па адзінай класіфікацыі прызначэння аб'ектаў нерухомай маёмасці без правядзення будаўніча-мантажных работ
Прыняцце рашэння аб магчымасці змянення назначэння капітальнай пабудовы (будынка, збудавання), ізаляванага памяшкання, машына-месца па адзінай класіфікацыі прызначэння аб'ектаў нерухомай маёмасці без правядзення будаўніча-мантажных работ
Код паслугі: 200.22.9-1ф
Апісанне паслугі
Як атрымаць паслугу
Тэрмін аказання паслугі
Кошт паслугі
Катэгорыі атрымальнікаў паслугі
Вынік аказання паслугі

Адміністрацыйная працэдура ажыццяўляецца ў адпаведнасці з пунктам 22.9-1 пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян».

 

У рамках адміністрацыйнай працэдуры ажыццяўляецца прыняцце рашэння аб магчымасці змянення прызначэння капітальнай пабудовы (будынка, збудавання), ізаляванага памяшкання, машына-месца па адзінай класіфікацыі прызначэння аб'ектаў нерухомай маёмасці без правядзення будаўніча-мантажных работ.

 

Упаўнаважанымі органамі з'яўляюцца мясцовыя выканаўчыя і распарадчыя органы, а таксама Дзяржаўная ўстанова «Адміністрацыя Кітайска-Беларускага індустрыяльнага парка «Вялікі камень».

Строгая аўтэнтыфікацыя

1. Зацікаўленай асобе неабходна аўтарызавацца на адзіным партале электронных паслуг https://platform.gov.by/ (АПЭП). Аўтарызацыя на АПЭП ажыццяўляецца з дапамогай АС ІФЮА (з выкарыстаннем дзеючага асабістага ключа, САК якога выдадзены РСЦ ДзяржСКАК, біяметрычных дакументаў, якія сведчаць асобу, а таксама іншых спосабаў строгай аўтэнтыфікацыі, даступных у АС ІФЮА).

2. У пераліку даступных адміністрацыйных працэдур выбраць адміністрацыйную працэдуру 200.22.9-1.

3. Азнаёміцца з інфармацыяй, запоўніць абавязковыя палі заявы аб ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, у тым ліку прымацаваць неабходныя дакументы/звесткі, і адправіць заяву ва ўпаўнаважаны орган.

4. Пасля разгляду заявы ўпаўнаважаным органам азнаёміцца з выніковым дакументам у асабістым электронным кабінеце на АПЭП

15 дзён з дня падачы заявы.

У выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый-1 месяц

Грамадзяне Рэспублікі Беларусь, замежныя грамадзяне і асобы без грамадзянства

Аформленае ў форме электроннага дакумента рашэнне, даступнае для спампоўкі і раздрукоўкі ў асабістым электронным кабінеце на АПЭП

З мэтай паляпшэння працы рэсурса выкарыстоўваюцца файлы "cookies" (файлы з дадзенымі аб мінулых наведваннях рэсурса).