Адміністрацыйная працэдура «Атрыманне пашпарта жывёлы (статка) для мэт яе рэалізацыі за межы Рэспублікі Беларусь» ажыццяўляецца на падставе падпункта 7.19.1 пункта 7.19 адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў адносінах да суб'ектаў гаспадарання, зацверджанага пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 24 верасня 2021 г. № 548.
Пералік неабходных дакументаў: заява.
Упаўнаважаны орган:
Дзяржаўная ўстанова «Цэнтр інфармацыйных сістэм у жывёлагадоўлі»
Для падачы заявы на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры (АП) неабходна аўтарызавацца на АПЭП з дапамогай АС ІФЮА (з выкарыстаннем дзеючага асабістага ключа, САК якога выдадзены РСЦ ДзяржСКАК, біяметрычных дакументаў, якія сведчаць асобу, а таксама іншых спосабаў строгай аўтэнтыфікацыі, даступных у АС ІФЮА), выбраць АП у пераліку даступных, націснуць на кнопку «Замовіць», запоўніць электронную форму і адправіць заяву ва ўпаўнаважаны орган для разгляду і прыняцця адміністрацыйнага рашэння.
Вынік ажыццяўлення АП будзе даступны зацікаўленай асобе ў асабістым электронным кабінеце на АПЭП у раздзеле «Мае паслугі» пры праглядзе раней накіраванай заявы
15 працоўных дзён
Бясплатна
Юрыдычныя асобы Рэспублікі Беларусь, індывідуальныя прадпрымальнікі, зарэгістраваныя ў Рэспубліцы Беларусь
Вынік ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры (АП):
• адміністрацыйнае рашэнне аб ажыццяўленні АП – ліст-апавяшчэнне са звесткамі аб выдачы пашпарта жывёлы (статка): аб накіраванні пашпарта жывёлы (статка) па пошце па ўказаным у заяве аб ажыццяўленні АП адрасе, або яго выдачы нарукі, падпісаны ЭЛП;
• адміністрацыйнае рашэнне аб адмове ў ажыццяўленні АП - матываваны ліст, падпісаны ЭЛП;
• адміністрацыйнае рашэнне аб адмове ў прыняцці заявы аб АП, падпісанае ЭЛП.