Адміністрацыйная працэдура "Выдача пашпарта жывёлы (статку) пры яе рэалізацыі за межы Рэспублікі Беларусь" ажыццяўляецца на падставе пункта 17.9 пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян".
Пералік неабходных дакументаў:
• заява
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
Упаўнаважаны орган:
Дзяржаўная ўстанова «Цэнтр інфармацыйных сістэм у жывёлагадоўлі"
Для падачы заявы на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры (АП) неабходна аўтарызавацца на АПЭП з дапамогай АС ІФЮА (з выкарыстаннем дзеючага асабістага ключа, САК якога выдадзены РСЦ ДзяржСКАК, біяметрычных дакументаў, якія сведчаць асобу, а таксама іншых спосабаў строгай аўтэнтыфікацыі, даступных у АС ІФЮА), выбраць АП у пераліку даступных, націснуць на кнопку «Замовіць», запоўніць электронную форму і адправіць заяву ва ўпаўнаважаны орган для разгляду і прыняцця адміністрацыйнага рашэння.
Вынік ажыццяўлення АП будзе даступны зацікаўленай асобе ў асабістым электронным кабінеце на АПЭП у раздзеле «Мае паслугі» пры праглядзе раней накіраванай заявы
10 працоўных дзён
Бясплатна
Фізічныя асобы
Вынік ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры (АП):
• адміністрацыйнае рашэнне аб ажыццяўленні АП – ліст-паведамленне са звесткамі аб выдачы пашпарта жывёлы (статку): аб накіраванні пашпарта жывёлы (статку) па пошце па ўказаным у заяве аб ажыццяўленні АП адрасе, або выдачы нарукі, падпісаны ЭЛП;
• адміністрацыйнае рашэнне аб адмове ў ажыццяўленні АП - матываваны ліст, падпісаны ЭЛП;
• адміністрацыйнае рашэнне аб адмове ў прыняцці заявы, падпісанае ЭЛП