Адміністрацыйная працэдура «Рэгістрацыя патэнтнага паверанага па выніках правядзення атэстацыі і выдача пасведчання аб рэгістрацыі ў якасці патэнтнага паверанага» ажыццяўляецца ў адпаведнасці з пунктам 19.13-3 пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г.
№ 200
Строгая аўтэнтыфікацыя з дапамогай адзінай сістэмы ідэнтыфікацыі фізічных і юрыдычных асоб (АС ІФЮА) (з выкарыстаннем дзеючага асабістага ключа, сертыфікат адкрытага ключа якога выдадзены РСЦ ДзяржСКАК, біяметрычных дакументаў, якія сведчаць асобу, а таксама іншых спосабаў строгай аўтэнтыфікацыі, даступных у АС ІФЮА.
Для атрымання адміністрацыйнай працэдуры неабходна:
1. атрымаць сродкі электроннага лічбавага подпісу;
2. прайсці аўтэнтыфікацыю на адзіным партале электронных паслуг (Е-Паслуга). Адміністрацыйная працэдура будзе даступная ў асабістым кабінеце;
3. прыкласці заяву і неабходныя дакументы.
15 дзён з дня падачы заявы асобай, якая прайшла атэстацыю кандыдата ў патэнтныя павераныя, у патэнтны орган
У адпаведнасці з падпунктам 9.4 пункта 9 дадатка 23 да Падатковага кодэкса Рэспублікі Беларусь
Фізічныя асобы
Ўнясенне звестак аб рэгістрацыі патэнтнага паверанага ў Дзяржаўны рэестр патэнтных павераных Рэспублікі Беларусь