Адміністрацыйная працэдура ажыццяўляецца на падставе заявы па форме згодна з дадаткам да Рэгламенту адміністрацыйнай працэдуры, якая ажыццяўляецца ў адносінах да суб'ектаў гаспадарання, 22.7.2 "Ажыццяўленне вяртання грашовых сродкаў, унесеных у аплату кошту вернутых нявыкарыстаных акцызных марак", зацверджанага пастановай Міністэрства па падатках і зборах ад 25 студзеня 2022 г. № 2 «Аб зацвярджэнні рэгламентаў адміністрацыйных працэдур».
Строгая аўтэнтыфікацыя
Для падачы заявы на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры неабходна:
1. аўтарызавацца на адзіным партале электронных паслуг з дапамогай АС ІФЮА (з выкарыстаннем дзеючага асабістага ключа, САК якога выдадзены РСЦ ДзяржСКАК, біяметрычных дакументаў, якія сведчаць асобу, а таксама іншых спосабаў строгай аўтэнтыфікацыі, даступных у АС ІФЮА);
2. адміністрацыйная працэдура будзе даступная ў асабістым электронным кабінеце;
3. запоўніць электронную форму заявы і адправіць заяву ў інспекцыю МПЗ для разгляду і выдачы электроннага дакумента.
Электронны дакумент адміністрацыйнага рашэння, падпісаны ЭЛП службовай асобы падатковага органа, можна спампаваць у раздзеле "Мае паслугі", адміністрацыйнае рашэнне на папяровым носьбіце можна атрымаць у інспекцыі МПЗ, у якую была накіравана заява
15 працоўных дзён
Бязвыплатна
Юрыдычныя асобы Рэспублікі Беларусь
Электронны дакумент адміністрацыйнага рашэння або дакумент на папяровым носьбіце па форме згодна з дадаткамі 3, 5, 6 да Рэгламенту прадастаўлення падатковай паслугі па ажыццяўленню падатковымі органамі адміністрацыйных працэдур па заявах юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, зацверджанага Міністрам па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 9 красавіка 2024 г.