Унясенне змены ў рэестр рэйтынгавых агенцтваў ажыццяўляецца на падставе Статута Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 13 чэрвеня 2001 г. № 320;
а таксама ў адпаведнасці з патрабаваннямі:
Палажэння аб парадку правядзення акрэдытацыі рэйтынгавых агенцтваў, у тым ліку парадку ўключэння іх у рэестр рэйтынгавых агенцтваў (выключэння з яго) і складзе ўключаных у рэестр звестак, зацверджанага пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь і Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 12 жніўня 2019 г. № 530/14;
Рэгламенту адміністрацыйнай працэдуры, што ажыццяўляецца ў дачыненні да суб'ектаў гаспадарання, па падпункце 14.1.3» Унясенне змены ў рэестр рэйтынгавых агенцтваў", зацверджанага пастановай Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 18 красавіка 2022 г. № 164.
Адміністрацыйная працэдура ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Кіраўніцтвам карыстальніка праграмнага забеспячэння электронных сэрвісаў адміністрацыйных працэдур
Для падачы заявы на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры неабходна аўтарызавацца на партале з дапамогай асабістага ключа ЭЛП, выбраць дадзеную працэдуру ў пераліку даступных паслуг і працэдур, націснуць на кнопку «Замовіць», запоўніць электронную форму і адправіць заяву з дадаткам неабходных дакументаў у НБ РБ для разгляду і прыняцця адміністрацыйнага рашэння. Пры неабходнасці прыкласці пацвярджаюць дакументы.
Апавяшчэнне аб прынятым рашэнні будзе перададзена карыстальніку на ўказаны ў электроннай форме адрас электроннай пошты, а таксама адлюстравана ў асабістым кабінеце карыстальніка АПЭП ААІС у раздзеле «Мае паслугі» пры праглядзе раней накіраванай заявы
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры-5 рабочых дзён
Бясплатна
Юрыдычныя асобы
Апавяшчэнне аб адміністрацыйным рашэнні.
Пасведчанне аб уключэнні ў рэестр рэйтынгавых агенцтваў (пры змене звестак, указаных у пасведчанні).