Пашыраны функцыянал дадатку «Электронная пошта юрыдычнай асобы» дазваляе ствараць да 250 дадатковых паштовых скрынь для супрацоўнікаў арганізацыі (з агульным аб'ёмам захоўвання паведамленняў да 25 ГБ).
Інструкцыя па адміністраванні дадатковых паштовых скрынь размешчана ў асабістым электронным кабінеце юрыдычнай асобы на АПЭП, у раздзеле «Дакументацыя».
Для атрымання пашыранага функцыяналу дадатку «Электронная пошта юрыдычнай асобы» неабходна:
- аўтарызавацца ў асабістым электронным кабінеце юрыдычнай асобы на АПЭП са строга аўтэнтыфікацыяй з дапамогай АС ІФЮА (з выкарыстаннем дзеючага асабістага ключа, САК якога выдадзены РСЦ ДзяржСКАК, біяметрычных дакументаў, якія сведчаць асобу, а таксама іншых спосабаў строгай аўтэнтыфікацыі, даступных у АС ІФЮА);
- сярод даступных паслуг выбраць катэгорыю «Пашыраны функцыянал дадатку «Электронная пошта юрыдычнай асобы» і аформіць падпіску.
У рэжыме рэальнага часу |
Бясплатна, у рамках функцыяналу дадатак «Пошта юрыдычнай асобы»
Дзяржаўныя органы і юрыдычныя асобы
Пашыраны функцыянал дадатку «Электронная пошта юрыдычнай асобы», які дазваляе ствараць да 250 дадатковых паштовых скрынь для супрацоўнікаў арганізацыі (з агульным аб'ёмам захоўвання паведамленняў да 25 ГБ).