Рэгістрацыя змяненняў і (або) дапаўненняў у праспект эмісіі каштоўных папер, за выключэннем біржавых і дэпазітарных аблігацый, ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З «Аб асновах адміністрацыйных працэдур», Законам Рэспублікі Беларусь ад 5 студзеня 2015 г. № 231-З «Аб рынку каштоўных папер», Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 25 чэрвеня 2021 г. № 240 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца ў дачыненні да суб'ектаў гаспадарання»; пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 24 верасня 2021 г. № 548 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца ў дачыненні да суб'ектаў гаспадарання», пастановай Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 17.03.2022 № 13 «Аб зацвярджэнні рэгламентаў адміністрацыйных працэдур», пастановай Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 30 чэрвеня 2016 г. № 54 «Аб зацвярджэнні Інструкцыі аб парадку эмісіі, абарачэння і пагашэння жыллёвых аблігацый», пастановай Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 31 жніўня 2016 г. № 78 «Аб эмісіі эмісійных каштоўных папер».
Для эмітэнтаў эмісійных каштоўных папер: дакументы павінны быць складзеныя ў адпаведнасці з патрабаваннямі, усталяванымі часткай другой пункта 6 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб асновах адміністрацыйных працэдур», і быць выдадзены не раней за тры месяцы да дня прадстаўлення дакументаў на рэгістрацыю змяненняў і (або) дапаўненняў, якія ўносяцца ў праспект эмісіі эмісійных каштоўных папер.
Для эмітэнтаў-нерэзідэнтаў: дакументы павінны быць складзеныя ў адпаведнасці з патрабаваннямі, усталяванымі часткай другой пункта 6 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб асновах адміністрацыйных працэдур» і патрабуецца легалізацыя, калі іншае не прадугледжана міжнароднымі дамовамі Рэспублікі Беларусь
Для падачы заявы на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры (АП) неабходна ажыццявіць аўтэнтыфікацыю на адзіным партале электронных паслуг агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы (АПЭП ААІС) з выкарыстаннем дзеючага асабістага ключа, сертыфікат адкрытага ключа (САК) якога выдадзены рэспубліканскім сведчым цэнтрам дзяржаўнай сістэмы кіравання адкрытымі ключамі праверкі электроннага лічбавага подпісу Рэспублікі Беларусь (РСЦ ДзяржСКАК), біяметрычных дакументаў, якія сведчаць асобу, а таксама іншых спосабаў строгай аўтэнтыфікацыі, выбраць дадзеную працэдуру ў пераліку даступных паслуг і працэдур, націснуць на кнопку «Замовіць», запоўніць электронную форму з дадаткам электронных копій патрэбных дакументаў у фармаце PDF і адправіць заяву ва ўпаўнаважаны орган для разгляду і ажыццяўлення рэгістрацыі змяненняў і (або) дапаўненняў, якія ўносяцца ў праспект эмісіі каштоўных папер
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры – 15 дзён, у выпадку накіравання запыту ў іншыя дзяржаўныя органы, іншыя арганізацыі – 30 дзён.
Бясплатна
Эмітэнты эмісійных каштоўных папер і эмітэнты-нерэзідэнты эмісійных каштоўных папер
Адміністрацыйнае рашэнне ў выглядзе электроннага паведамлення або электроннага дакумента ў фармаце pdf, падпісанага электронным лічбавым подпісам (ЭЛП).