Прыняцце рашэння аб вяртанні розніцы паміж сумай падатковых вылікаў і агульнай сумай падатку на дабаўленую вартасць, вылічанай па рэалізацыі тавараў (работ, паслуг), маёмасных правоў ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З "Аб асновах адміністрацыйных працэдур", пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 24 верасня 2021 г. № 548 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца ў адносінах да суб'ектаў гаспадарання", пастановай Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2013 г. № 14 "Аб ажыццяўленні падатковымі органамі адміністрацыйных працэдур і ўсталяванні формаў дакументаў". Форма адміністрацыйнага рашэння вызначана дадаткам 27 да пастановы Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2013 г. № 14.
Строгая аўтэнтыфікацыя
Для падачы заявы на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры неабходна:
1. аўтарызавацца на АПЭП з дапамогай АС ІФЮА (з выкарыстаннем дзеючага асабістага ключа, САК якога выдадзены РСЦ ДзяржСКАК, біяметрычных дакументаў, якія сведчаць асобу, а таксама іншых спосабаў строгай аўтэнтыфікацыі, даступных у АС ІФЮА);
2. адміністрацыйная працэдура будзе даступная ў асабістым электронным кабінеце;
3. запоўніць электронную форму заявы і адправіць заяву ва ўпаўнаважаны орган для разгляду і прыняцця адміністрацыйнага рашэння.
Вынік ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры будзе даступны зацікаўленай асобе ў асабістым электронным кабінеце на адзіным партале электронных паслуг у раздзеле "Мае паслугі" пры праглядзе раней накіраванай заявы.
2 працоўныя дні, а пры неабходнасці правядзення праверкі – 19 працоўных дзён
Бязвыплатна
Індывідуальныя прадпрымальнікі, юрыдычныя асобы
Вынік ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры – электронны дакумент або дакумент на папяровым носьбіце па форме згодна з дадаткам 27 да пастановы Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2013 г. № 14.