Электронная паслуга аказваецца на аснове інфармацыі з аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы «Дзяржаўны страхавы рэгістр».
Пасля пацверджання замовы ЭП ААIС на АПЭП Спажыўцу прапануецца выбраць неабходную справаздачу са спісу даступных яму справаздач.
Спіс магчымых справаздач:
- Гісторыя юрыдычнай асобы (па сабе);
- Гісторыя фізічнай асобы (па сабе);
- Звесткі аб фактах заключэння дагавораў страхавання і наяўнасці страхавых выпадкаў у дачыненні да транспартнага сродку (толькі для юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў).
Звяртаем увагу, што ў перыяд з 01.01.2025 па 01.06.2025 ажыццяўляецца напаўненне аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы «Дзяржаўны страхавы рэгістр», у сувязі з чым звесткі страхавых справаздач, якія прадстаўляюцца ў рамках электроннай паслугі, могуць быць няпоўнымі.
У выпадку ўзнікнення пытанняў датычна паўнаты і (або) актуальнасці звестак, якія прадстаўляюцца ў рамках электроннай паслугі, звяртайцеся ў Інфармацыйна-вылічальны цэнтр
Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь па e-mail gsroais@ivcmf.by.
1. Строгая аўтэнтыфікацыя (доступ з выкарыстаннем асабістага электроннага лічбавага подпісу або ўнікальнага ідэнтыфікатара).
Для атрымання паслугі неабходна:
1. атрымаць сродкі электроннага лічбавага подпісу або ўнікальны ідэнтыфікатар;
2. прайсці аўтэнтыфікацыю на партале. Паслуга будзе даступна ў асабістым кабінеце
Тэрмін аказання – у рэальным часе, у выпадку значнага аб'ёму запытанай інфармацыі – не больш за 24 гадзіны
Бязвыплатна
Спажыўцамі з'яўляюцца дзяржаўныя органы, юрыдычныя асобы, індывідуальныя прадпрымальнікі і фізічныя асобы.
Электронная паслуга нерэзідэнтам Рэспублікі Беларусь не аказваецца
Вынік аказання электроннай паслугі – справаздача у выглядзе электроннага дакумента:
- справаздача «Гісторыя фізічнай асобы (па сабе)»;
- справаздача «Гісторыя юрыдычнай асобы (па сабе)»;
- справаздача «Ззвесткі аб фактах заключэння дагавораў страхавання і наяўнасці страхавых выпадкаў у дачыненні да транспартнага»