Выдача даведкі аб выплаце падаходнага падатку з фізічных асоб, зямельнага падатку і падатку на нерухомую маёмасць у дачыненні да адчужаемага аб'екта нерухомай маёмасці (у выпадку адчужэння аб'екта нерухомай маёмасці, якая належыць грамадзяніну Рэспублікі Беларусь, які пастаянна пражывае за межамі Рэспублікі Беларусь, замежнаму грамадзяніну, асобе без грамадзянства)
Выдача даведкі аб выплаце падаходнага падатку з фізічных асоб, зямельнага падатку і падатку на нерухомую маёмасць у дачыненні да адчужаемага аб'екта нерухомай маёмасці (у выпадку адчужэння аб'екта нерухомай маёмасці, якая належыць грамадзяніну Рэспублікі Беларусь, які пастаянна пражывае за межамі Рэспублікі Беларусь, замежнаму грамадзяніну, асобе без грамадзянства)
Код паслугі: 200.18.6
Апісанне паслугі
Як атрымаць паслугу
Тэрмін аказання паслугі
Кошт паслугі
Катэгорыі атрымальнікаў паслугі
Вынік аказання паслугі

Выдача даведкі аб выплаце падаходнага падатку з фізічных асоб, зямельнага падатку і падатку на нерухомую маёмасць у дачыненні да адчужаемага аб'екта нерухомай маёмасці (у выпадку адчужэння аб'екта нерухомай маёмасці, якая належыць грамадзяніну Рэспублікі Беларусь, які пастаянна пражывае за межамі Рэспублікі Беларусь, замежнаму грамадзяніну, асобе без грамадзянства)  ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З "Аб асновах адміністрацыйных працэдур", Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян», пастановай Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2013 г. № 14 «Аб ажыццяўленні падатковымі органамі адміністрацыйных працэдур і ўстанаўленні форм дакументаў». Форма даведкі вызначана дадаткам 4 да пастановы Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2013 г. № 14.

Строгая аўтэнтыфікацыя

Для падачы заявы на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры неабходна:

1. аўтарызавацца на АПЭП з дапамогай АС ІФЮА (з выкарыстаннем дзеючага асабістага ключа, САК фізічнай асобы якога выдадзены РСЦ ДзяржСКАК, біяметрычных дакументаў, якія сведчаць асобу, а таксама іншых спосабаў строгай аўтэнтыфікацыі, даступных у АС ІФЮА);

2. адміністрацыйная працэдура будзе доступная ў асабістым электронным кабінеце;

3. запоўніць электронную форму заявы і адправіць заяву ва ўпаўнаважаны орган для разгляду і прыняцця адміністрацыйнага рашэння.

Вынік ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры будзе даступны зацікаўленай асобе ў асабістым электронным кабінеце на адзіным партале электронных паслуг у раздзеле "Мае паслугі" пры праглядзе раней накіраванай заявы.

У залежнасці ад абранага варыянту – электронны дакумент, падпісаны ЭЛП службовай асобы падатковага органа, можна спампаваць у раздзеле «Мае паслугі», даведку на папяровым носьбіце можна атрымаць у інспекцыі МПЗ, у якую была  накіравана заява, альбо яна будзе накіравана па пошце не пазней за сем працоўных дзён з дня прыняцця адпаведнага рашэння.

5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

Бязвыплатна

Фізічныя асобы

Вынік ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры –  электронны дакумент або дакумент на папяровым носьбіце па форме згодна з дадаткам 4 да пастановы Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2013 г. № 14

З мэтай паляпшэння працы рэсурса выкарыстоўваюцца файлы "cookies" (файлы з дадзенымі аб мінулых наведваннях рэсурса).