Выдача даведкі аб выплаце падаходнага падатку з фізічных асоб, зямельнага падатку і падатку на нерухомую маёмасць у дачыненні да адчужаемага аб'екта нерухомай маёмасці (у выпадку адчужэння аб'екта нерухомай маёмасці, якая належыць грамадзяніну Рэспублікі Беларусь, які пастаянна пражывае за межамі Рэспублікі Беларусь, замежнаму грамадзяніну, асобе без грамадзянства) ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З "Аб асновах адміністрацыйных працэдур", Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян», пастановай Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2013 г. № 14 «Аб ажыццяўленні падатковымі органамі адміністрацыйных працэдур і ўстанаўленні форм дакументаў». Форма даведкі вызначана дадаткам 4 да пастановы Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2013 г. № 14.
Строгая аўтэнтыфікацыя
Для падачы заявы на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры неабходна:
1. аўтарызавацца на АПЭП з дапамогай АС ІФЮА (з выкарыстаннем дзеючага асабістага ключа, САК фізічнай асобы якога выдадзены РСЦ ДзяржСКАК, біяметрычных дакументаў, якія сведчаць асобу, а таксама іншых спосабаў строгай аўтэнтыфікацыі, даступных у АС ІФЮА);
2. адміністрацыйная працэдура будзе доступная ў асабістым электронным кабінеце;
3. запоўніць электронную форму заявы і адправіць заяву ва ўпаўнаважаны орган для разгляду і прыняцця адміністрацыйнага рашэння.
Вынік ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры будзе даступны зацікаўленай асобе ў асабістым электронным кабінеце на адзіным партале электронных паслуг у раздзеле "Мае паслугі" пры праглядзе раней накіраванай заявы.
У залежнасці ад абранага варыянту – электронны дакумент, падпісаны ЭЛП службовай асобы падатковага органа, можна спампаваць у раздзеле «Мае паслугі», даведку на папяровым носьбіце можна атрымаць у інспекцыі МПЗ, у якую была накіравана заява, альбо яна будзе накіравана па пошце не пазней за сем працоўных дзён з дня прыняцця адпаведнага рашэння.
5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
Бязвыплатна
Фізічныя асобы
Вынік ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры – электронны дакумент або дакумент на папяровым носьбіце па форме згодна з дадаткам 4 да пастановы Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2013 г. № 14