Осуществление зачета денежных средств, внесенных в республиканский бюджет, в счет исполнения налоговых обязательств по налогам, сборам (пошлинам), уплаты пеней по ним, штрафов, наложенных налоговыми органами или судами по результатам рассмотрения дел об административных правонарушениях, протоколы о совершении которых составлены должностными лицами налоговых органов, уплаты иных платежей в бюджет, контроль за которыми возложен на налоговые органы, и (или) их возврата
Осуществление зачета денежных средств, внесенных в республиканский бюджет, в счет исполнения налоговых обязательств по налогам, сборам (пошлинам), уплаты пеней по ним, штрафов, наложенных налоговыми органами или судами по результатам рассмотрения дел об административных правонарушениях, протоколы о совершении которых составлены должностными лицами налоговых органов, уплаты иных платежей в бюджет, контроль за которыми возложен на налоговые органы, и (или) их возврата
Код паслугі: 548.22.8.4
Апісанне паслугі
Як атрымаць паслугу
Тэрмін аказання паслугі
Кошт паслугі
Катэгорыі атрымальнікаў паслугі
Вынік аказання паслугі

Адміністрацыйная працэдура ажыццяўляецца на падставе заявы па форме згодна з дадаткам да Рэгламенту адміністрацыйнай працэдуры, якая ажыццяўляецца ў адносінах да суб'ектаў гаспадарання, 22.8.4 «Ажыццяўленне заліку грашовых сродкаў, унесеных у рэспубліканскі бюджэт, у лік выканання падатковых абавязкаў па падатках, зборах (пошлінах), выплаты пеняў. па іх, штрафаў, накладзеных падатковымі органамі або судамі па выніках разгляду спраў аб адміністрацыйных правапарушэннях, пратаколы аб учыненні якіх складзены службовымі асобамі падатковых органаў, выплаты іншых плацяжоў у бюджэт, кантроль за якімі ўскладзены на падатковыя органы, і (або) іх вяртання», зацверджанага пастановай Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 25 студзеня 2022 г.  № 2 "Аб зацвярджэнні рэгламентаў адміністрацыйных працэдур".

Строгая аўтэнтыфікацыя

Для падачы заявы на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры неабходна:

1. аўтарызавацца на адзіным партале электронных паслуг з дапамогай АС ІФЮА (з выкарыстаннем дзеючага асабістага ключа, САК якога выдадзены РСЦ ДзяржСКАК, біяметрычных дакументаў, якія сведчаць асобу, а таксама іншых спосабаў строгай аўтэнтыфікацыі, даступных у АС ІФЮА);

2. адміністрацыйная працэдура будзе даступная ў асабістым электронным кабінеце;

3. запоўніць электронную форму заявы і адправіць заяву ў інспекцыю МПЗ для разгляду і выдачы электроннага дакумента.

Электронны дакумент адміністрацыйнага рашэння, падпісаны ЭЛП службовай асобы падатковага органа, можна спампаваць у раздзеле "Мае паслугі", адміністрацыйнае рашэнне на папяровым носьбіце можна атрымаць у інспекцыі МПЗ, у якую была накіравана заява

3 працоўныя дні ў выпадку заліку, 15 працоўных дзён – у выпадку вяртання

Бязвыплатна

Юрыдычныя асобы Рэспублікі Беларусь і індывідуальныя прадпрымальнікі, зарэгістраваныя ў Рэспубліцы Беларусь

Электронны дакумент адміністрацыйнага рашэння або дакумент на папяровым носьбіце па форме згодна з дадаткамі 3, 5, 6 да Рэгламенту прадастаўлення падатковай паслугі па ажыццяўленню падатковымі органамі адміністрацыйных працэдур па заявах юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, зацверджанага Міністрам па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 9 красавіка 2024 г.

З мэтай паляпшэння працы рэсурса выкарыстоўваюцца файлы "cookies" (файлы з дадзенымі аб мінулых наведваннях рэсурса).